Правила бронювання залізниця

Шановні клієнти, будь ласка, уважно прочитайте дані Правила бронювання перед використанням послуг сайту
www .avia-svit.com.ua ( далі - сайт «Авіасвіт»)
Використовуючи наш сайт або здійснюючи бронювання, ви автоматично приймаєте  Правила бронювання залізничних квитків , в яких для вас як для особи, яка придбає наші послуги, описані встановлені  права на додаток до ваших зобов'язань в якості клієнта.

Адміністрація сайту не несе відповідальності у випадку відмови користувача ознайомитися з правилами

 
Правила бронювання залізничних квитків

 

Наші послуги

 

ТзОВ "Авіасвіт-Львів" ( далі - Виконавець ) як партнер глобальної дистриб'юторської системи Тravelport  за допомогою сайту «Авіасвіт» надає автоматизовану систему самообслуговування (СИСТЕМА) призначену для надання наступних послуг (далі - Послуги):

  • Продаж перевізних документів, що слід роздрукувати для отримання квитків у квитковій касі .Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманою Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику унікального номера Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його на Бланку Інтернет-замовлення або скопіювати (переписати, отримати у вигляді СМС-повідомлення)для отримання квитків у квитковій касі .
  •  Продаж електронних перевізних документів (електронний квиток, не вимагає обміну в касі)Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманою Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику електронного квитка у вигляді, що дозволяє роздрукувати його, або скопіювати в інший спосіб для пред'явлення провіднику при посадці в поїзд.

Послуга Інтернет-замовлення перевізних документів (квитків) з подальшим їх отриманням у квитковій касі дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон та місце в ньому, а також оплатити вартість квитка і отримати проїзні документи в автоматизованій залізничній квитковій касі на території України. Послуга замовлення перевізних документів дозволяє придбати документи на перевезення додаткового багажу (багажну квитанцію), перевізного документа на тварину або техніку.

Послуга продажу електронних перевізних  документів (ЕПД) дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон та місце в ньому, а також оплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред'явити їх при посадці (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного телефону або іншого пристрою), і розпізнати QR-код зчитувальних пристроїв провідника. Візуальна форма електронного проїзного документа називається посадковим документом. Послуга придбання електронних зал/квитків дозволяє пасажиру самостійно роздрукувати перевізний документ (ЕПД - Електронний перевізний документ) і надає право на проїзд.
Увага! коди квитків обмінюються тільки в касах Укрзалізниці на території України. В інших країнах отримати квиток неможливо.

 

Умови бронювання залізничних квитків

 

Інтернет-замовлення перевізних документів на залізничні пасажирські перевезення можливий лише для повних, дитячих та студентських перевізних документів. Послуги Інтернет-замовлення інших пільгових категорій (військових, безкоштовних, пенсійних і т.п.) перевізних документів не надаються.

Інтернет-замовлення або купівля електронного залізничного квитка може бути здійснена за 30 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу, якщо купується квиток з відкладеним друком. Для замовлення квитка виберіть станцію відправлення і прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця в вагоні.

Після вибору маршруту,дати поїздки і місць у вагоні Замовник вносить імена і прізвища пасажирів і для погодження з даними Правилами натискає кнопку «Замовити».Саме в цей момент вступає в силу договір щодо замовлених продуктів і послуг сайту«Авіасвіт».

Увага! Відповідальність за неправильне введення імені та прізвища, а також правильність вибору дати і часу відправлення транспортного засобу несе Замовник. Внесення змін до вже купленого залізничного квитка - неможливе.

 

Вартість і оплата залізничних квитків

 

Замовлення перевізних документів можливе лише в разі придбання проїзного документа , для цього Замовник  натискає кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше  замовлення буде скасоване, а обрані  місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата вартості квитків проводиться за правилами обраної Замовником платіжної системи. Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Замовнику буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання перевізних документів, що містить унікальний номер з 16 символів (наприклад: ПКЯ - Е5-1184905-0205). У разі придбання електронного залізничного квитка буде надано бланк електронного квитка, що містить QR код.

Бланк Інтернет-замовлення буде відправлений на адресу електронної пошти зазначеної Замовником при реєстрації.

На підставі коду замовлення касир Укрзалізниці роздруковує перевізні документи на бланках суворої звітності. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник або третя особа, якій буде передано код Інтернет-замовлення. Відповідальність за своєчасне отримання перевізних документів і квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення. Рекомендований час звернення до квиткової каси - не менше ніж за 15 хвилин до відправлення поїзда.

У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу Укрзалізниці з метою обміну коду Інтернет-замовлення на проїзний документ з метою повернення частини їх вартості протягом 1 години з моменту відправлення поїзда.

 

Відповідальність

 

Отримання перевізних документів можливе тільки при пред'явленні касиру Укрзалізниці документа, що посвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, зобов'язана поставити на надрукованій касиром Укрзалізниці квитанції підпис, вказати свої прізвище, ім'я та по батькові, назву, серію і номер документа, що пред'являються і передати цю квитанцію касиру. У разі відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються.

Пасажир повинен пред'явити бланк посадкового документа (візуальної форми ЕПД) провіднику при посадці в будь-якому вигляді, що забезпечує розпізнавання QR-коду зчитувальних пристроїв (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного пристрою).

Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення несе Замовник. Код Інтернет-замовлення надає одноразову право на отримання перевізних документів.

У разі, якщо QR-код був пошкоджений і зчитування його неможливо, то провідник може підтвердити інформацію про поїздку введенням унікального номера квитка в зчитувальний пристрій. Електронний квиток (ЕПД) є проїзним документом і не підлягає обміну в касі на квиток, надрукований на бланку суворої звітності.

Рекомендований час посадки на поїзд - за 30 хвилин до відправлення поїзда.

Увага! Електронний квиток дає право на проїзд тільки при пред'явленні провіднику документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт або водійське посвідчення, а для дітей оригінал свідоцтва про народження). При відсутності такого документа, посадка дозволена НЕ БУДЕ!

Відповідальність за достовірність наданої інформації про послугу перевезення (правильності розкладу, виду транспортного засобу та інших даних) лежить на власнику ресурсу. Власником ресурсу інформації по залізничних квитках є Укрзалізниця. СИСТЕМА  не є власником ресурсу і відповідальність за достовірність інформації, яка надається власником ресурсу не несе.

 

Повернення коштів за невикористані залізничні квитки

 

Повернення невикористаних квитків на залізничні пасажирські перевезення, які були оформлені за допомогою СИСТЕМИ, здійснюється відповідно до Правил перевезення пасажирів, після роздрукування перевізних документів на бланках суворої звітності (паперовий квиток) в залізничній касі в разі використання квитка з відкладеним друком. У разі використання електронного квитка (ЕПД) в касу необхідно надати роздрукований бланк електронного документа.

При поверненні проїзного документа, необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу. При поверненні квитка будуть утримані:

  • встановлені правилами Укрзалізниці комісійні збори
  • комісії, сплачені при оформленні Інтернет-замовлення
  • збори за переказ грошових коштів

Увага! Повернення відбувається на той платіжний засіб, за допомогою якого квиток був придбаний на протязі 3-х банківських днів з моменту звернення пасажира і надання бланка документа на повернення отриманого в касі, або отримання даних від Укрзалізниці. Якщо квиток був оплачений за допомогою платіжної картки - на карту і т.п.