Правила бронювання авіаквитка

Шановні клієнти, будь ласка, уважно прочитайте дані Правила бронювання перед використанням послуг сайту
www .avia-svit.com.ua ( далі - сайт «Авіасвіт»)
Використовуючи наш сайт або здійснюючи бронювання, ви автоматично приймаєте  Правила бронювання авіаквитків , в яких для вас як для особи, яка придбає наші послуги, описані встановлені  права на додаток до ваших зобов'язань в якості клієнта.

Адміністрація сайту не несе відповідальності у випадку відмови користувача ознайомитися з правилами

 

Правила бронювання авіаквитків

 

Наші послуги

 

ТзОВ "Авіасвіт-Львів" ( далі - Виконавець ) як партнер глобальної дистриб'юторської системи Тravelport  за допомогою сайту «Авіасвіт» надає автоматизовану систему самообслуговування (СИСТЕМА) призначену для надання наступних послуг (далі - Послуги):

  • Бронювання авіаквитків .

За допомогою СИСТЕМИ авіакомпанії перевізники надають доступ до наявних місць на авіарейсах, а пасажири  (далі- Замовники)  бронюють їх в СИСТЕМІ. При здійсненні бронювання через СИСТЕМУ , Замовник вступає в прямі  договірні відносини з авіакомпанією перевізником, що мають юридичну силу. З моменту здійснення бронювання, Виконавець діє виключно як посередник між Замовником і авіакомпанією перевізником, передаючи деталі  перевезення  і надсилаючи електронне підтвердження бронювання від імені авіакомпанії.


Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманою Замовником в повному обсязі з моменту надання Замовнику унікального номера Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його або скопіювати (переписати, отримати у вигляді СМС-повідомлення).

  • Продаж авіаквитків .

Послуга продажу авіаквитків дозволяє вибрати маршрут , дату поїздки, клас обслуговування і авіакомпанію перевізника, а також оплатити вартість авіаквитка і отримати його у вигляді, який дозволяє пред'явити квиток при реєстрації в аеропорту для отримання посадкового талона.

Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманою Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику електронного квитка у вигляді, що дозволяє його роздрукувати.

При наданні  послуг Виконавець пропонує інформацію отриману від  дистрибуторської системи Тravelport. Авіакомпанії перевізники несуть повну відповідальність за оновлення даних про наявність вільних місць, ціни та іншу інформації, що відображається в СИСТЕМІ на сайті «Авіасвіт».

Замовник що здійснює бронювання на  сайті «Авіасвіт» представляє інтереси всіх пасажирів, внесених в бронювання і несе повну відповідальність за правильність зазначених у бронюванні даних , а також за виконання всіма пасажирами всіх зазначених правил, включаючи зобов'язання по оплаті послуг і оплати штрафних санкцій у разі відмови від бронювання.


Використовуючи СИСТЕМУ сайту«Авіасвіт», при оформленні замовлення, Замовник погоджується з текстом цих Правил. У разі незгоди з  положеннями даного документа Замовнику рекомендується припинити використання системи бронювання. Продовження використання системи бронювання розцінюється однозначно як прийняття тексту даних Правил.

 

Умови бронювання авіаквитків

 

Для замовлення електронного авіаквитка Замовник обирає аеропорт відправлення і прибуття, дату поїздки, клас обслуговування і інші необхідні опції.
Після вибору рейсу Замовник вносить імена і прізвища пасажирів, серію і номер закордонного паспорта та інші необхідні дані і для погодження з даними Правилами натискає кнопку «Замовити».Саме в цей момент вступає в силу договір щодо замовлених продуктів і послуг сайту«Авіасвіт».

Всі створені бронювання гарантовані протягом 24 годин з моменту бронювання (за умови, що до вильоту більше 48 годин). Виконавець не несе відповідальності за підвищення тарифу у випадках, коли, після 24 годин, авіакомпанія знімає неоплачені місця і немає можливості перебронювати авіаквитки за такою ж вартістю. Якщо до вильоту більше тижня, Замовник повинен звернутись до працівників Виконавця для отримання інформації про кінцеву дату викупу авіаквитка, яка  встановлена авіакомпанією.

Відразу після замовлення на вказану Замовником електронну адресу надійде бланк інтернет-замовлення  з унікальним номером,  вартістю і реквізитами для оплати. Після цього працівник Виконавця перевіряє, щоб  бронювання було правильно внесено в систему  авіакомпанії .

 

Вартість і оплата авіаквитків

 

Вартість авіаквитка є фіксованою і встановлюється на день замовлення. Вартість неоплаченого бронювання на наступну добу після здійснення бронювання змінюється відповідно до зміни курсу обміну валют, встановленого СИСТЕМОЮ.

Перед оплатою авіаквитка Замовник зобов'язаний ознайомитись з правилами заброньованого тарифу (чи є штрафи за повернення, штрафи за зміну дати, яка норма включеного у вартість багажу і ін).

Оплата квитка може проводитися наступними  способами:

  • готівкою в офісі Виконавця
  • банківським переказом на розрахунковий рахунок Виконавця
  • платіжною карткою на сайті«Авіасвіт».

Замовник  обирає зручну ФОРМУ ОПЛАТИ  електронного квитка .

При виборі оплати на розрахунковий рахунок , на  контактну електронну адресу Замовника буде надісланий рахунок з реквізитами Виконавця. При оплаті банківським переказом чи платіжною карткою, для уникнення протермінування оплати замовлення, Замовник зобов”язаний надати по електронній пошті (або по факсу) платіжну відомість протягом 24 годин ; в іншому випадку бронювання автоматично скасовано.

Оплата проводиться за правилами обраної Замовником платіжної системи. Додаткові збори, якщо вони будуть існувати, при оплаті платіжною карткою будуть відображені в даних про оплату перш ніж Замовник завершить бронювання.

Виконавець не несе відповідальності за будь-яке  підвищення вартості в результаті несплати. Будь-яке підвищення вартості повинно бути оплачено замовником до підтвердження бронювання.
У всіх випадках Замовник продовжує нести відповідальність за оплату замовлених послуг в повному обсязі.

У разі обробки платежу за допомогою платіжної картки третьої особи, Виконавець може вимагати надати письмовий дозвіл власника карти на оплату послуг.

Виконавець залишає за собою право  доставити електронні квитки, підтвердження, електронні ваучери або інші перевізні документи на  адресу електронної пошти, при відповідному запиті емітента платіжної картки. Всі використовувані адреси електронної пошти повинні бути дійсні на момент бронювання.

Після оплати вартості електронного авіаквитка, на вказану електронну адресу Замовнику буде відправлений бланк електронного авіаквитка, де буде вказано всі необхідні дані про поїздку.

 

Відповідальність

 

Здійснюючи оплату через  сайт «Авіасвіт» , Замовник підтверджує, свою дієздатність і дає згоду на обробку персональних даних.

Пасажир повинен пред'явити бланк електронного авіаквитка на стійці реєстрації в аеропорту при посадці.
Увага! Відповідальність за правильність заповнення таких даних як: ім'я та прізвище пасажира, номер паспорта, адреси електронної пошти та контактного телефону несе Замовник. У разі неправильного зазначення даних, а також неможливості зв'язку з пасажиром ні по одному з доступних каналів (електронна пошта або телефон) Виконавець відповідальність не несе!

На всі авіаквитки  наявні для продажу в СИСТЕМІ , поширюються правила і умови авіакомпаній, на додаток до викладених в даному документі. Правила авіакомпаній можуть включати положення, що стосуються процедури оплати, виконання грошових зобов'язань, відповідальності, скасування, змін в бронюванні і повернення грошових коштів (при наявності), а також будь-яких інших обмежень.  Замовник несе відповідальність за дотримання всіх умов авіакомпаній  що стосуються передполітної реєстрації, повторного підтвердження польотів або інших питань. Залежно від національності пасажира,правил перетину кордону, політики авіакомпанії для деяких маршрутів може знадобитися зворотний квиток. З цієї причини Замовник зобов'язаний звернутись  до Виконавця  для отримання повної інформації.

Рекомендований час початку реєстрації - за 3 години до відправлення рейсу. Граничний термін отримання посадкового талона на реєстраційній стійці в аеропорту - 40 хвилин до відправлення рейсу. Відповідальність за своєчасне звернення на реєстраційну стійку і отримання посадкового талона несе особа, яка скористалася послугою!

При бронюванні квитків з пересадкою відповідальність за своєчасну реєстрацію на наступний рейс, а також відповідальність за вибір рейсів з пересадкою лежить на Замовнику.

Увага! Електронний авіаквиток дає право на переліт тільки при пред'явленні в аеропорту документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт). При відсутності такого документа, реєстрація на рейс дозволена НЕ БУДЕ!

Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також в разі проїзду дітей.

 

Обмеження

 

Правила регламентують норму перевезення багажу, надання послуг і можливості або неможливості повернення коштів за квитки належить авіакомпанії.

Правила авіакомпаній LOWCOST  забороняють внесення будь-яких змін до  квитків (дати вильоту, імені пасажира і т.д.), а також можливість повернути квиток.

Бюджетні авіаперевізники обмежують сервіс, що надається на борту : кількість багажу, що можна перевозити безкоштовно і харчування. Зазвичай усі послуги надаються за додаткову плату.

Квитки на Чартерні рейси  також підпадають під обмеження щодо повернення коштів за квиток. Але на відміну від рейсів авіакомпаній LOWCOST, зазвичай послуги на борту чартерів виявляються так само як і на регулярних рейсах.

 

Багаж

 

Політика провезення багажу залежить від правил і умов кожної авіакомпанії. З цієї причини, Замовник повинен перевірити інформацію  чи включає  заброньований авіарейс провезення багажу  в електронному листі, який отримано після бронювання.
Звертаємо увагу на наступне:

  • Такі авіакомпанії, як Easyjet, Ryan Air, Wizz Air, вважаються бюджетними перевізниками, і зареєстрований багаж не входить в бронювання авіарейсу. Рекомендовано додати запит про необхідність багажу в подорожі при замовленні маршруту , оскільки деякі авіакомпанії стягують додаткову плату за додатковий багаж в аеропорту за значно вищою ціною ніж при попередньому  замовленні .
  • Деякі перевізники, що пропонують повний спектр послуг, наприклад  Austrian Airlines , Air France, KLM, Lufthansa  , пропонують нижчі тарифи, які не включають багаж. Після вибору авіарейсу перевірте його деталі , щоб дізнатися, чи включений багаж в обраний тариф. Якщо багаж не включений , потрібно перевірити наступні за вартістю варіанти для вибору тарифу з багажем. Після завершення бронювання ця послуга, в більшості випадків, буде доступна через сайт авіакомпанії. Вартість доданого багажу  в аеропорту є значно вищою ніж при попередньому  замовленні.

Повернення коштів за невикористані авіаційні квитки

 

Ануляція замовлення і повернення грошових коштів за невикористані авіаквитки здійснюється виключно за зверненням Замовника. Для анулювання замовлення та повернення грошових коштів Замовнику необхідно надіслати запит на електронну адресу  avia@avia-svit.com.ua
Увага! Заява на повернення мусить бути складена від імені  Замовника та підписана ним особисто !

Процедура повернення починається з моменту надходження звернення Замовника з заявою. Кошти будуть повернуті Замовнику тільки після того, як авіакомпанія здійснить повернення. Виконавець не несе відповідальності за невиконання авіакомпанією її зобов'язання щодо повернення коштів.
Підсумкова сума, яка підлягає утриманню при поверненні або обміні квитка визначається авіакомпанією і буде повідомлена Замовнику до моменту повернення / обміну квитка !

Якщо повернення коштів, сплачених за авіаквитки, оформлені за допомогою СИСТЕМИ здійснюється до закінчення робочого дня (19:00 в будні дні і до 16:00 у вихідні та святкові), протягом якого він був куплений, пасажиру повертається повна вартість квитка за вирахуванням комісійного збору 150 грн, встановленого в СИСТЕМІ , і збору за переказ грошових коштів, що встановлюється платіжними системами.

Можливість повернення та/або обміну авіаквитка на інший рейс або іншу дату визначається правилами застосування та обмеженнями обраного Замовником тарифу. Правила застосування доступні перед купівлею при оформленні замовлення.

Увага! Квитки відмічені як  Non refundable "Тариф, що не підлягає поверненню" не підлягають поверненню .

Підсумкова сума, яка підлягає утриманню при поверненні або обміні авіаквитка визначається авіакомпанією і буде повідомлена Замовнику до моменту повернення / обміну квитка!

Послуга заміни авіаційного квитка, оформленого за допомогою СИСТЕМИ , є платною, сервісний збір становить 150 гривень. За зміну даних в квитку (тобто його обмін) авіакомпанія також утримує  суму відповідно до правил застосування тарифів авіакомпанії.
 
У разі вимушеного повернення, сервісний збір за оформлення не стягується. Якщо необхідність вимушеного повернення викликана не з вини авіакомпанії (скасування рейсу, зміна в розкладі т.д.), а особистими обставинами Замовника, то для підтвердження поважної причини Замовника попросять надати відповідні документи (копію довідки про хворобу пасажира, родича, що потребує догляду і т.д.). Рішення про стягнення штрафів, у разі вимушеного обміну/повернення не з вини авіакомпанії, приймається авіакомпанією.

Вимушеними в більшості авіакомпаній вважаються повернення, у разі наступних підстав:скасування та затримка рейсу більше ніж на 3 години; хвороба пасажира, яка пов'язана з госпіталізацією; смерть близького родича пасажира; смерть пасажира.

У випадку, якщо авіакомпанія визнає повернення вимушеним, пасажиру повертається загальна сума грошових коштів сплачених за авіаквиток, за мінусом:сервісного збору СИСТЕМИ; відсотка платіжних систем (від 1 до 5%).
Всі інші випадки повернення авіаквитків вважаються добровільними. При добровільному поверненні Замовнику не повертається: штраф авіакомпанії в повному обсязі, передбачений правилами тарифу авіакомпанії; сервісний збір СИСТЕМИ ; відсоток платіжних систем (від 1 до 5%).

Увага! Повернення відбувається на той платіжний засіб, за допомогою якого квиток був придбаний на протязі 3-х банківських днів з моменту звернення пасажира . Якщо квиток був оплачений за допомогою платіжної картки - на карту і т.п.

 

Скасування

 

У разі очевидної помилки (включаючи будь-які помилки при введенні даних, помилки в розрахунках або технічні помилки), в результаті якої відображається вартість, яка явно була відображена помилково,  Виконавець залишає за собою право скасувати  бронювання, навіть якщо воно було автоматично підтверджено . Замовник будете негайно поінформований про це, щоб мати можливість зробити бронювання по правильній вартості.  Замовник не матиме права вимагати від Виконавця компенсацію на підставі скасування або пов'язаних з цим витрат.

У деяких випадках, на додаток до платіжної інформації, яку надає Замовник , Виконавець може вимагати надання документів, що засвідчують особу. Подібний запит може бути здійснений при бронюванні, в процесі обробки оплати або в будь-який інший момент обробки замовлення. Виконавець залишає за собою право скасувати бронювання, якщо Замовник не надасть документи, що засвідчують особу, і не несе в такому випадку жодної відповідальності.

 

Зміни в розкладі авіарейсів

 

Придбаний Замовником авіаквиток, як Договір з перевізником може дозволяти авіакомпанії скасовувати або змінювати бронювання. Виконавець докладе всіх зусиль, щоб Замовник був негайно повідомлений про будь-які істотні зміни, як тільки стане відомо про таку зміну і якщо залишається час до  відльоту пасажира. Виконавець не несе відповідальності за будь-які зміни та понесені витрати, пов'язані зі зміною авіакомпаніями рейсів. Відповідно до правил перевезень авіакомпаній ІАТА , у Замовника буде вибір: прийняти зміну, прийняти альтернативну пропозицію авіакомпанії,  або скасувати бронювання та отримати компенсацію.  
Для кожного перельоту авіаквитка діють правила відповідної йому авіакомпанії.

Час авіаперельотів, вказаний в підтвердженні  бронювання Замовника, може змінитися в період між датою бронювання та датою фактичного вильоту. Відповідальністю Замовника є перевірка бронювання авіарейсу (і будь-яких подальших авіарейсів) відповідно до  підтвердження. Для цього Замовник повинен звернутися в авіакомпанію чи до Виконавця за 72 години до запланованого часу вильоту  та підтвердити про свій намір використати оплачений переліт. Тоді Виконавець чи представник авіакомпанії повідомить про зміни в розкладі, якщо такі відбулись У деяких авіакомпаній підтвердження вильоту є обов'язковим.

 

Паспорт, віза і вимоги до стану здоров'я

 

Замовник несе відповідальність за дотримання паспортних, візових та інших міграційних вимог, що діють в країнах на маршруті транспортування. З цією метою Замовник повинен завчасно звернутись до відповідних Посольств і / або консульств для отримання інформації про особливості візового режиму в пунктах  призначення. Це ж застереження  стосується транзитних пунктів, де  можуть діяти особливі візові вимоги.
Виконавець не несе жодної відповідальності у випадках, коли Замовнику відмовляють у відвідуванні країни через невиконання  зазначених вимог.

В кожній країні можуть діяти свої вимоги до отримання звичайних або транзитних віз і правила в'їзду, які можуть змінюватися без попередження. Як правило, для в'їзду в країни транзиту на шляху до кінцевого пункту незалежно від типу виконуваного авіарейсу потрібна транзитна або багаторазова віза.

Щоб уникнути проблем з ідентифікацією особи  рекомендується, щоб термін дії паспорта пасажира закінчувався не раніше, ніж через шість місяців після запланованої дати повернення. В деяких країнах паспорт повинен діяти протягом 3-12 місяців з моменту прибуття.

Відповідальність за стан здоров”я, необхідні щеплення, а також медичне страхування в країні подорожі несе виключно пасажир.