Повернення авіаквитка

  • Повернення коштів за невикористаний квиток  здійснюється за місцем придбання квитка – в касі агентства з продажу перевезень, в касі з продажу перевезень авіакомпанії або в касі представництва авіакомпанії та у тій валюті, у якій квиток було оплачено.
  • Повернення коштів авіакомпанією в Україні здійснюється у національній валюті України.

Повернення коштів в касах представництв авіакомпанії за кордоном здійснюється у відповідності до чинного законодавства країни перебування.

  • У разі якщо оплата за квиток була здійснена електронними засобами переказу коштів (банківською карткою), кошти повертаються продавцем квитка на платіжну картку, з якої було здійснено платіж за квиток.
  • Розмір сум коштів, що повертаються за невикористаний квиток (його частину) залежить від правил застосованого тарифу і тарифних нормативів авіакомпанії та виду відмови від перевезення (добровільна чи примусова).

Сервісний збір продавця квитка до вартості квитка не входить і поверненню не підлягає

  • Повернення коштів здійснюється:

особі, що зазначена у квитку – у випадку сплати за перевезення готівкою або банківським переказом;
на рахунок підприємства, установи тощо – у випадку сплати за безготівковим розрахунком;
на рахунок власника кредитної картки, якою оплачено перевезення;

  • Повернення коштів здійснюється за умови пред'явлення документів, що посвідчують особу і документа, що підтверджує право на отримання грошових сум.

Повернення коштів здійснюється за зверненням пасажира у день розірвання договору перевезення або протягом часу чинності квитка (пред’явлення квитків до каси за місцем їх оформлення, отримання перевізником звернення пасажира про повернення коштів за невикористане перевезення, яке оформлене електронним квитком). У разі неможливості повернути кошти у день розірвання договору перевезення – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів, рахуючи з наступного дня від дня звернення особи.

  • Якщо затримка рейсу перевищує п’ять годин понад час початку та завершення польоту, визначеного в розкладі руху авіакомпанії, по закінченню цього строку та рахуючи з часу звернення пасажира, агент з продажу перевезень або авіакомпанія протягом 7 днів повертає пасажиру повну сплачену вартість за невикористаний авіаквиток або вартість його невикористаної частини за правилами застосованого тарифу у квитку
  • У випадку примусового повернення вартості квитка, сума коштів, що повертається пасажиру повинна дорівнювати розміру:
  1. якщо жодна частина квитка не була використана, сумі, що дорівнює повній вартості квитка, за ціною, за якою його було придбано;
  2.  якщо була використана будь-яка частина квитка, сумі, що дорівнює тарифу невикористаної частини перевезення з її аеропортовими зборами (таксами) і зборами (таксами) авіакомпанії, від місця, де сталася відмова у перевезенні до місця призначення.
  • У випадку добровільного повернення коштів за квиток, коли пасажир бажає повернути суму, сплачену за квиток, і таке повернення дозволяється правилами застосованого тарифу, то така сума розраховується згідно з тарифним нормативом авіакомпанії. Пасажиру повертається сума всіх невикористаних аеропортових зборів (такс) і зборів (такс) перевізника.
  • Встановлений сервісний збір авіакомпанією або агентством з продажу за оформлення квитка не входить до вартості квитка і поверненню не підлягає.